Obserwatorzy

sobota, 27 kwietnia 2013

Ślub w kolorze: fioletowy

Poszukuję od jakiegoś czasu inspiracji do tego jakie dodatki wybrać do sukni, zwykle panie decydują się na coś w kolorze bieli lub ecri bo tak było od zawsze, ale mnie podobają się zestawienia z kolorami :) poszukiwania trwają i na całe szczęście mam całą masę czasu na to by coś wymyślić dla siebie bo znając mnie samą nie dałoby rady bym zdecydowała się w krótkim czasie :)
Oglądam zdjęcia i chyba właśnie zapoczątkuję serię postów "Ślub w kolorze" które będą inspiracjami kolorystycznymi dla TEGO dnia :)
Zaczynam może od fioletu do którego przez długi czas nie umiałam się przekonać a ostatnio nawet mi się zaczął podobać. Oto moje inspiracje dodatków ślubnych w kolorze fioletowym a właściwie ametystowym z dodatkiem bieli.
Buty, nie tylko ozdobione wybranym kolorem ale także z napisem na podeszwie. Nie wiem czy na polskim rynku można takie znaleźć ale pewnie szewc mógłby coś takiego wykonać a jeśli nie to zawsze można spróbować samemu ;)
Bukiet białych róż w połączeniu z fioletowymi kwiatami oraz smacznie wyglądający tort.
No i nie można zapomnieć o dodatkach! Tu idealnie pasujące kolczyki w połączeniu bieli i fioletu. Jako że jestem miłośniczką sutaszu to taka jego wersja podoba mi się tym bardziej. Do sukni zawsze można zamówić bransoletkę lub naszyjnik w podobnym guście i odpowiadających kolorach i nie trzeba szukać po sklepach.
Ja będę Wam proponowała dodatki Rudej S. z bloga Inspiracje, kombinacje.



Jak wam się podobają propozycje?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku, dziękuję za Twoją uwagę. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie lub wyrazisz opinię.